lördag 4 december 2010

Syndernas näste

Efter gårdagens enorma synd vad det gäller drickandet har Mehmet och jag spenderat morgonen i mosken för bot och bättring, eller iaf i sängen, sov ut riktigt länge idag, så skööönt.
Kan lova att det pyset som hördes när vi öppnade våran Miller igår kan ha varit det ljuvligaste jag har hört på länge, första klunken som fick mig till att bli lite halvt religös för en stund, sen tog den slut, vad fort det gick, någon klunk bara, å jag hade bara en, jag tänkte inte den som spar han har, för pappa har lärt mig att snål spar och fan tar, vem som var fan i detta läge vet jag inte dock, så min tog slut fort, det var det värt ändå. mums!

Idag är jag så sugen på korv med bröd, ketchup, johnnys och kanske om jag får drömma lite en liten klick gurkmajjo, men jag ska inte överdriva så jag nöjer mig med förstnämnda. Idag lördag, idag är det roliga program på tv:n, hurra, turkiska, men jag tänker att jag skrattar när andra skrattar så jag inte känner mig dum. Hoppas att ni får en bra lördag oxå. Kram

10 kommentarer:

mamma sa...

Hej vilken lycka,men brukar du dricka MIller det va ni i allafall värda kram Mamma

Pappa sa...

Vad hittade du den ölen,nästa gång du dricker en sådan öl, gå ut på muggen ,säj att du har kolik,då måste man sitta länge,då sitter du å njuter av ölen, du kan hålla för näsan å blunda,å tänka att du sitter i Jäder en ljum sommar kväll. Kram

Anna i Turkiet sa...

Pappa, ja med dina ideeer så går man ju inte sysslolös iaf :) Lovar att prova om det blir någon mer gång. Ölen fanns på Real, ett Coop Forum kan man säga :)


Mamma: Ibland slinker det ner en och annan öl oxå :) I brist på bröd får man äta barkis liksom :) :)

Kramar till er båda!

Anonym sa...

Hej igen :-)

Jag har ingen blogg men du kan lägga till mig på msn om du vill, så kan vi prata mer där :-)

mikaelaeng@hotmail.com

Kram M

Anonym sa...

Vi fattar nog inte hur bra vi har det som har johnnys i butiken vill du ha??? o mgurka??? öl är nog svårare att skicka finns c-cola?? kramen från 08-orna

Anna i Turkiet sa...

08:åttorna. ser ni, nu fungerar det jue :) Ät en korv från mig så blir jag lycklig :) Kramen!!

Jessica sa...

tanker aldrıg mer baka bullar...............

Anna i Turkiet sa...

Jessica vännen *kramar om*

jessica yaman sa...

jag har johnnys :)

Anna i Turkiet sa...

Hörde jag johnnys??? Du kan tro att jag kommer å våldgästar :)