onsdag 22 december 2010

Kära tomten!!

Nu är det jag, du kanske minns mig från förra året? Jag som bönade och bad om ett visum till Mehmet. Tack snälla för att du ordnade det, förstår att det var krångligt för dig, men åhh vilken julklapp. I år så får du det nog lite knepigare, jag har skickat ett brev till dig, iom att vi pratar brev från Turkiet nu så kan du räkna med att få det om ca 7 v. Men det gör inget, jag kan vänta. Jag tänkte mig runt maj , april vore fint. Jag tycker att jag varit ganska snäll iår, hoppas att jag inte har trampat någon på tårna med mina klackar eller utan. Har liksom gjort allt efter regelboken, å även om det har krånglat ibland å jag vet att jag tjurar, att jag kan säga fula ord, nu även på turkiska, så har det ändå alltid avslutats med ett leende. Nu önskar vi att det är våran tur Jag är nöjd med det jag har i livet, enormt lycklig och är mycket tillfreds med allt så missförstå mig inte, men du vet, det vore ju toppen.
Känner att det vore pricken över i:t och sen levde vi lyckliga i alla våra dagar.

Många kramar från Anna, tredje cementhuset från vänster, blått staket, Gaziantep.



Ibland kan även tomten behöva en riktig toalett.

1 kommentar:

Patricia sa...

Underbara fina du, har oxå skrivit till tomten för er skull...det är ni värda, ni e ju bara bäst..Älskar och saknar Er så mycket. Ha en underbar Jul mina fina vänner. Stor julkram ifrån Lund