tisdag 14 december 2010

Regnigt

Ja ibland är det så, det tar lite tid mellan inläggen :) Det regnar i Gaziantep, hela dagarna, då försvinner strömmen titt som tätt, skapligt irriterande, men det som har lysit upp som en sol i vardagen är att jag äntligen har fått mitt paket från mammsen och pappsen :) Hurra!!! Tack snälla, har fotat lite å tänker lägga upp det snart. Men godiset gjorde stor succe, mest hos mig :) Tack snälla underbara ni. Till min kära faster och Björn...ja jag vet inte vart erat är någonstans, men har på känn att det kommer snart, svårt när jag inte har något nr att spåra jue ...men har på känn som sagt. Kanske är det någon lycklig turkfamilj som sitter och mumsar någonstans :) Slänger in detta inlägg fort nu innan strömmen bryts igen, har lyckats räkna ut att det är 20 min intervaller. Men allt är bra förutom att det numer regnar in på dass..
Kramen

Inga kommentarer: