torsdag 30 december 2010

Jora men så att...

Om det är nån som har missat det så smäller det ganska högt i morgon, å då pratar vi inte smällare ( ingen kan då ordvitsa som jag ) nej om det skulle vara nån mot all förmoden som inte vet så SKA VI PÅ HOTELL I MORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lyx av bästa sort, å jag har riktigt toalett, här snackar vi all inclusive.
Vi, ja eller iaf jag kommer att infinna mig i reception i morgon exakt 11:55, man får checka in 12, vill ju inte verka desperat. Sedan kommer jag inte att lämna rummet förren söndag 13.01...fint folk kommer ju sent...ut...från rummet menar jag.



Jag kommer att göra i rummet

*duscha
* bada
*duscha
*sitta på toaletten
*duscha
*dricka vin i badet lääääääääääänge
*äta frukost..i badet/duschen??



Vi får väll hoppas för hotellets skull att dom har eldat i panna så varmvatten finnes :)
Ska bli så mysigt å jag längtar, kommer att ta kort så att ni får se min enorma upplevelse av första kontakten med riktig dusch sedan dackefejden.
Kram Anna

Välkommen kära du,
vad trevligt vi ska ha.

5 kommentarer:

Mimmi sa...

Haha jag gillar dina inlägg Anna ;) Hoppas dom har laddat upp med maassa varm vatten och att ni får en bra dag :) Gott nytt år på dig! Kram Mimmi

Patricia sa...

Ja varmvattnet håller vi tummarna för absolut så att du kan bli riktigt snygg i badet :-)...men du vet ju hur det kan gå så ta det lugnt nu efter alla månader..du har ju sett mig ramla in över tröskeln och bakom mig stod herr Yildirim och inte var så överförtjust i hur er gäst var efter allt vin (kommer aldrig att glömma detta, fy)...,Skål bästaste och Gott Nytt År..stor kram

Anonym sa...

Ha en underbar helg och gott nytt år på er!

Turklandsfanet

mamma sa...

Ha det skönt o njuuuuuuuuuut hela helgen gott slut o ett ännu bättre 2011 kramar

Pelle o sa...

Ha det jätte brrrrrrrrra å jätte myyyyyyysigt kramas å bada drick vin ha det bra....