fredag 9 juli 2010

Nu är det så här







Lägg alla barn, det kan vara allvarligt nog utan att jag ska behöva höra att jag skapat men för livet på någon. Det har hänt nåt, ja jag får lite dåligt samvete, men tyvärr föll T-rex offer för Mehmets sko, dock har vi konstaterar att det var sonen och att pappan nu bor permanet här, till dock reducerad hyra pga av förlusten av hans son...Ja men jag fick panik då den sprang förbi, jag vrålade å Mehmet klev, jag erkänner, det var dumt, får väl citera koranen eller nåt så man inte blir svartlistad...
Familjen i nuläget
Finansminister Mehmet
Turkafru Anna
Luffar T-rex Sr
Familjen Normal
Välkommna


















4 kommentarer:

Anna sa...

MÖRDARE!! Stackars lilla T-rex...

Anna i Turkiet sa...

Jo, men han fick ju ett värdigt slut då skorna som Mehmet har faktiskt är orginal :) Å det är ju inte så vanligt här nere .

Annica sa...

Oj vad jag kommenterar allt!!! Minns när jag träffade Kurre och han hade möss i bageriet där han bodde. En dag skrek jag så mycket när en mus tittade på mig när jag satt på toa, så Kurre slog ihjäl den med en sopkvast...!! Vad arg jag var på honom!!! Stackars mus....och T-rex!!!!

Anna i Turkiet sa...

Annica, jo jag vet precis vad du menar, har dock lite svårt att se Kurt slå ihjäl en mus :)
Men hade dom inte gjort det hade det också varit fel :)