måndag 22 november 2010

MÅÅÅÅNDAG!!!

Jag tänker kolla på film, trotsa måndagen, alla dagar är lika härnere, men kommer ändå alltid att avsky måndagar, tokgilla fredagar och sen flyter det liksom bara på. Jag tänker se en skräckis, flotta i mig lite ulker choklad, turkiets svar på marabou, kan säga att dom inte lyckats så himla bra. Väntar på ett paket.....det kommer inget, dryyyyyygt. Tålamod är ju inte mitt andra namn så att säga, allt ska ske nu, helst igår, så Mehmet får gråa hår :) :) att rimma gör en alltid glad, jag önskar att jag hade en kexchoklad.....sa jag att jag sov väldigt lite i natt?



Likheten är slående!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Mmm maste aka tıll Sverıge o jobba. Hat bara tjanstledıgt tıll januarı. Buuhuu, men aker tıllbaks ıgen ı mars, sa det ar ınte sa lange :)
Nar ska du tıllbaks??

vişnelıkız sa...

Hello! Sag inte dina kommentarer förran nu. Dumma mig! Jag har lagt upp bilder pa vovven. Det blir karln som tar hand om honom nar jag aker men visst kanns det jattejobbigt att lamna honom sa lang tid och jag och Turan har val kanske inte alltid samma syn pa hunduppfostran. Men jag hoppas det gar bra.
Skall sno ihop storyn om hur vi traffades i morgon =) Har jag nat o skriva om och det ar bra. Idag blev det en text om nattens hemskheter =)