lördag 6 november 2010

Förfest

Ja, själva bröllopet är på söndag, inte idag, det var ingen som tyckte att det kanske vi ska informera Anna om som håller på att hoppa ur byxorna av extas för detta turkabröllop. Det här var mer förfest, typ gatfest med x antal turkar, helt galet och allt skedde på en gata, i lutning dvs ett stup, hur vi alla kunde sitta på stolen är för mig helt obegripligt, Mehmet och jag gick hem tidigt, vi spar oss till söndag ist, jag har en fruktansvärd huvudvärk och känner mig allmänt sjuk i hela kroppen, fryssen och lite sådär tyck-synd-om-mig sjuk. Anna L du kanske förstod det av samtalet :) Lite ynklig, men underbart att prata med dig, vad skulle jag göra annars. Lägger upp lite turkabilder imorgon, för nu är det TT sen sängen..




Ordlista :
TT , Turktoa, wc fast i golvet, osmidigt, mycket.

2 kommentarer:

Anna sa...

Älskar dej min fina, fina vän!!

Anna i Turkiet sa...

Ben de Anna, cok cok cok...