söndag 21 november 2010

Vägrar att skämmas, står för det :)

Vi satt å pratade om vad man tycker är kul, att man har så olika sorts humor, jag tycker ju att allt är kul som ingen annan tycker, finns några få, Anna L, tack för att du står ut :) Men vaddå sa syster Elif när jag började skratta för att jag tänkte på allt jag avgudar, men hur förklarar man?

*Macken, ja, jag tycker att det är skitkul, jag skrattar så att jag gråter, så stäm mig då, men hur förklarar man det på engelska/turkiska/svenska..eh, you know , two men that works in i gasstation liksom, and then there is a man who wants to give barkisbröd so he can change th avgasrör and the one with the white opel. by the way, did you hear truckdriving song eller i want a synt baba..ja ni hör ju.

*Tiffany Persson..A man that dresses like a women, little fat, weightwatchers, but she likes skogaholmslimpa with majonäs and lots of ost and dillkrydda....hallå

*Jönssonligan. The gang with the plan, strange man with a funny hat, thinks hes smart, he is not..gummiankor och radiostyrda bilar, always jail...Para yok.

Ja efter att skrattat medan jag har berättat detta, så tittar familjen på mig som om att jag vore helt dum i huvudet, men såklart artiga som dom är så småskrattar dom och tycker att ja...det verkar ju roligt...det tycker dom inte, jag har nu blivit bannlyst för evigt från youtube då dom tror säkert att jag idkar någon slags ritual involverat just skogaholmlimpor och gummiankor :) :) Nu fuskar jag och går in på youtube ändå. RebellAnna...



4 kommentarer:

Jessica sa...

Godmorgon tjejen! Tack för tıpset, tror jag vet vart du menar. Ar ı Izmır nu hos Ms famılj sa kan blı lıte langt att ta sıg dıt med datorn :P
Men nu ar datorn pıgg o glad och jag hoppas den fortsatter vara det...

Ja det var om lgnhtsuthyrnıng du kommenterade förut. Hahaha ata getkött, det vore verklıgen det basta straffet hahaa :D
Kramar

Jessica sa...

Hııhı jag addade dıg pa fb :)
acceptera om du vıll bara :) krams

vişnelıkız sa...

Hahaha vad skön du ar!

Jo det ar svart för vissa att första men jag bryr mig inte sa mycket om det. Det ar mest nar karln sjalv saboterar förhallandet med saker som han VET ar fel som det inte kanns som man kan göra sa mycket. Han maste ju inse och andra pa sig liksom. Men en TURK har ALLTID ratt, ar det inte sa? =)

Anna (L) sa...

Du hör ju själv hjärtat - det är inte kul (med undantag av Tiffany...). Puuuuuuuuuuuuuuuuuss!!