torsdag 4 november 2010

Nattamat

Vi tog en sväng upp i bergen typ, med Mehmets kompisar, han som äger bmw:n dvs + en vän till. Vi beställde ett fat med kyckling och tomater och lite annat grillat tog med oss en cola och bröd och sedan drog vi, så otroligt mysigt, men lite småkallt. Man äter ju nästan allt med händerna så flottigt värre var det, men det ska ju gå i äkta turkastil :)


Kanske ser lite bränt ut, men å så smaskens!!!




Jag och Mehmet, mätta och belåtna, vissa mer än andra :)



Djengiz, Mehmet och Halil


Så att inte larmet tjuter när man inte har säkerhetsbältet på sig, då var det mycket smidigare att gå och köpa denna, stoppa i den varje gång........iq nivån e på topp!!!

8 kommentarer:

Annica sa...

Mycket smart säkerhetsbältesgrej! Finns de att köpa i Sverige?

Skulle inte tro det!

Kram igen

Anna i Turkiet sa...

Ja visst var den smart.....Liksom varför inte bara SÄTTA PÅ SÄKERHETSBÄLTET liksom :), men when in turkey do as the turks do :)

Pelle o sa...

Sådan smart sak hade jag åxå i volvon, tills mamma fick se den, då åkte den ut ha ha:)

Anna i Turkiet sa...

Pappa, varför är jag inte förvånad :)

mamma sa...

Va kul o komma ut lite,fina bilder. Hoppas allt känns bättre nu. kram

Anna i Turkiet sa...

Mamma: det känns lite bättre, men tror på sikt att det ordnar upp sig helt :) :)

Anonym sa...

OOOOOoooo! vad du är snygg i håret gumman. Laga den maten till oss oxså. kramen. o8-orna.

Anna i Turkiet sa...

Goa 08:åttor, tack snälla :) Klart jag fixar käk, men du, vad sägs om vi atr den maten här så?? hörrni fam spontan , kom ner då ? va?? nu do it!!! ni är såå välkommna att leva turkaliv med mig.