fredag 18 juni 2010

Varmast ever

Kommer ni ihåg vad jag gnällde över snön i vintras? Skitsnö å skitdatumparkering, skitkallt å massa halka...

Här kommer ett till gnäll, skitvarmt, skitsvett, skit 43 grader å skitjobbigt. JAAAA jag vet Anna L, bättre varmt å vara här än varmt å vara i Sverige, men jag flyter bort. Så idag har Anna O legat på en madrass i poolen å flytit. Inte gjort ett dugg, knappt vänt på mig. Enda kraftansträngning jag har gjort var att sträcka mig efter plånboken å skicka springpoken till att köpa glass, en calippo, dom gamla pop-up som det hette förr. Snacka om gammal, man är med om två generationers namnglassbyte.

Sen en undran, när man befinner sig i en pool, med x antal barn och tonåringar som härjar å gapar, kan man då som lite äldre, ja inte jag nu då utan av dom 100% som låg där var det 1%gamla, kan man då som gammal kräva att nu ska poolen bli ett motionsspår???
Det ska simmas längd på längd å nåde den som kommer ivägen för maratonsimmarna. Dom hubba-bubbatuggande tonåringarna suckade högt å smackade, medans barnen tyckte att simma efter var roligt, jag såg hela spektaklet från min flytboj å sög på min glass....Turister :)

Flyt på!!

(Poolen jag lånar är på ett hotell som jag har bott på innan, kom när du vill sa dom, å klart man tar dom på orden )

7 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar din blogg. PS Björn hälsar.

Anonym sa...

Hahhahaha Anna! Du äger!!! flyt på ;)) jag älskar också din blogg <3 / Pia

Honken sa...

Du skriver så bra Anna, heja heja dig!! kom igen, mera! =)

Anna i Turkiet sa...

Vad Jag blir glad för era kommentarer, då vet jag att ni tänker på mig lika mycket som jag tänker på er. Kram

Henrik: Krama min skatt....

Anonym sa...

men Anna! Vart har du tagit vägen??? Vi saknar dina fyndigheter ;)) skriv mera!!!! puss <3 /Pia

Annas Mia sa...

Annnnnaaaaaa släpp ut mig Annnnaaaa!!!!! Vart f#n har du tagit vägen? Inte ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pöss

Annas Mia sa...

Jag har skype nu!!!!!!!