torsdag 10 juni 2010

Godis

Fick för övrigt en stor påsen med lysmelk och körsbär ner Marie kom ner, lyckan var gjord.
Mehmet som trodde att det skulle räcka ett tag å hällde upp i en skål på bordet, en såndär skål som står bara, å som man tar ifrån när man blir sugen bara. Jag har aldrig ägt någon sådan skål. Så det tog slut.

Är det inte bättre att du tar lite i taget, så saknar du inte det så mycket sen? , frågade klok ugglan Helge mig.
Nej.

sen var det ju detta oxå, ja ni kommer att tro att jag e galen, men iaf, i vårat badrum, har har vi ingen badrumssil, utan ner där vattent rinner så är det bara ett hål. Är livrädd för att fastna med foten där, att jag ska nudda å komma åt, får för mig att där bor "dom" "dom" djur som man inte vill se, har inte sett nåt, men jag vet jag.
Vi har letat Turkiet runt efter denna sil som inte finns, våra mårr är tydligen unika, såklart.
Men så skedde det mina vänner.
Jag å Marie satt på en restaurang, jättemysig å fräcsh å bara satt å myste.
Jeg behövde låna toaletten, å där som ett hallelujah moment så låg den. Silen. Den var inte använd, å den låg brevid hålet , å min slutsats var, dom behöver den inte, den kasnke är 10x10 cm.
Jag kom ut därifrån, å sa till Marie.
Marie med en drink i kroppen svarade
- ska du stjäla den uppblåsbara toaringen som fanns där?
Jag förklarade min plan, å sen började en urforming om hur denna sil skulle med hem.
Kartor ritades, å hur vi skulle distrahera kyparn.

Men jag gjorde det, japp, jag ber om ursäkt, men jag kände att hos mig så kommer den iaf till användning. Å vad ska dom göra, komma ut å fråga alla gäster
-Hrm ursäkta men, det är inte så att ni har tagit våran badrummsil?

Nu är den numer en medlem av fam turk, å vad jag har hört så trivs den bra.

Kram

1 kommentar:

Annica sa...

Ha, ha, ha!!! Ont i magen!!! Passade silen också? Du är dig lik, Anna!