tisdag 24 maj 2011

Frisk som en nötkärna

och det ska firas :) Är bjuden på partaj av Lena som bor här nere, tänkte fira med klänning och klackar dagen till ära. Solen skiner här i Alanya och det är riktigt varmt. Har pluggat hotell A kurs under dagen och ska i morgon iväg på en liten grej, kan dock inte avslöja än i bloggen vad det är. Men om det blir av kommer ni att få veta, har fått ett väldigt intressant erbjudande, MEN med tanke på att jag pluggar så får vi se hur mycket tid detta kan ta.

Mehmet har börjat träna på gym, kaxig som få när han kommer hem och speglar sig och undrar om det syns, vet inte vem han jämför sig med riktigt, mig eller??
-Ja du är min stålman säger jag för husfridens skull.
För komplimanger är han oerhört svag för.

Nu ska jag duscha och grejja så får vi förhoppningsvis höras imorgon.
Sen öppnar poolen oxå på hotellet imorgon, ska ligga och bakisflyta lite då tror jag

Kram kram

2 kommentarer:

mamma sa...

Hoppas det går bra i moorrn ,va de nu är?????????? Ha en bra kväll det kan du behöva efter det som varit.Kramen

Helena sa...

Jag är inne varje dag på din oxå, alltid i hopp att få läsa ett nytt galet äventyr som du har varit med om :)) Det kommer ta ett tag att lära mig ditt nya efternamn haha. Ta hand om dig och hälsa Mehmet!

Kramis