onsdag 18 maj 2011

Undrar om det fungerar

Jag har inte kunnat blogga, kan inte publicera mina inlägg, min kära man har uppdaterar datorn till en webbläsare som fanimej inte stöder nåt, tom swedbank.se sidan varnar att man inte har alla funktioner tillgängliga...Men vi har fortf inte kommit in i våran lght än, i slutat på maj häör nu ser det ut att rassla till. SKÖÖÖÖnt, slippa städtanten, få boa in mig ordentligt, framför allt börja livet igen. Känns mer som om jag bara går och väntar när jag befinner mig på hotellet. Mehmet jobbar i vanlig ordning. Under mig. Ja alltså jag bor på hotellet som ligger en våning upp från restaurangen. Så jag hör och ser allt han gör :) :) Vi har haft lite halvkasst väder till och från, April brukar vara lurigt, men inte maj. Idag har det varit molningt. Jag har fikat med en annan turkfru idag, Maria. En toppentjej verkligen. Lyckats blivit drängförskyld, tänkte jag skulle bota det med lite vin ikväll...
Än så länge saknar jag inte Sverige speciellt, förutom hund, ost, vänner, familj men det är ju standard :) Nu får vi se om detta kommer upp i bloggen hoppas på det. Men oj!!! Jag har ju glömt, Mehmet och jag har ju fått en ny kamera ju :) Världens lycka, mina fina vänner gav oss den i födelsedags present, vad är en blogg utan bilder liksom.

Ha det gott i Sverige och resten av världen
Kram Anna

3 kommentarer:

Patricia sa...

Tjohooooooooooooo nu e jag glad igen....turkfrun har uppdaterat :-). Saknar dig, stor kram

Marie sa...

Kameran var ju då ingen födelsedagspresent ;) Utan en bröllopspresent. PUSS PUSS

/Märi

mamma sa...

Äntligen men jag har inte sett några bilder.......kramen