lördag 21 maj 2011

Lördag

och världen har inte gått under ännu. Känns som vi har hopp om livet då.
Jag känner mig något piggare, inte sådär helt 100. Pratar fortf inte.
Men fick ett mail av hon som vi ska hyra lghtn av. På onsdag ska vi träffas och fixa inför flytten. Ska bli så otroligt skönt att få komma in och har då verkligen inte tid att vara sjuk.
Verkar vara nåt strul med bloggspot, då inlägget med rubriken sjuuuuuk kom på en annan sida, under äldre inlägg. Mycket knepigt, vet inte varför det blev så. Om man trycker på maj månad så står det att den bara visar 2 av 6 inlägg. Någon kunnig bloggspotare som kanske kan detta?

Nu är Mehmet iväg och tränar, jag ligger där jag har legat dom senaste dagarna. I sängen.
Börjar bli redigt trött på detta.
Solen skiner och det verkar vara en fantastisk dag trots undergången.

Ha en fantastisk dag!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är du fortfarande sugen på nyponsoppa??????????????

Anna i Turkiet sa...

ALLTID!!!! :)

Annica sa...

Åh vad kul att du uppdaterat! Vad gulligt du skrev om mammas nyponsoppa! Fällde en liten tår! Mina stora ungar brukar också ringa när de är sjuka, men de vill ha godis, en serietidning och varmt honungsvatten!! Hoppas allt är bra annars och att ni kommer att trivas i lägenheten. Kanske blir det Turkiet för oss i höst igen. Trivdes så bra!

Kram Annica