onsdag 22 juni 2011

Skämmes

tamefan!! Ja jag vet, usch vad dålig jag är på detta, vi har flyttat in i nya lghtn, ska knäppa lite kort så att ni får se. Vet inte varför jag är så seg på att blogga nu, men ska försöka ta i tu med detta. Mehmets bror är och hälsar på oss just nu. Turkfru kunskaperna sätts på prov, men hittills har han ätit allt jag lagat. Fan va enkelt det hade varit i Sverige liksom, slängt in en Billys i micron och ställt fram lite bridgeblandning till efterrätt.

Nej så illa är det inte, tycker att det är riktigt roligt att laga mat här nere. önskar ibland bara att jag kunde köpa mig ett paket korv.

Nu kommer Patricia och Josefin hit snart, jag håller andan, detta kan sluta hursomhelst ev på queens garden om dom har otur där :P .

Kramar Anna

3 kommentarer:

Pia sa...

Ääääääääääääntligen :D du lever alltså? ;) jag vill se bilder på turklyan ;)))) kramar i massor

Josse sa...

Det gick ju bra för oss som vanligt ;)

Patricia sa...

O vi överlevde nästan...o QG oxå hoppas jag..tur alla får några veckor nu att vila upp sig på innan vi kör igen :D. Tack bästaste, finaste Anna för denna veckan. Kraaaaaaaaaaaaaaam