lördag 29 maj 2010

Världens bästa


Mehmet kom nyss, han har slutat tidigare. Så himlans nice, å med sig har en en massa smarr!!!!


Kakor å nötter är vad som gäller här nere, vad är det för fel på lösviktsgodis undrar jag?

Lysmelk å körsbär, finns inget som kan slå det i lösgodisväg. Ja dom flesta av mina närma vet exakt mitt beroende av detta.


Han hade även med sig den här, en tårta liksom, fyller jag år? nej det har jag ju slutat med, nej det var bara för att jag var jag, så idag har det varit väldigt trevligt att vara mig.
Han kan han, min bästa turkman.

Nu ska vi tjocka i oss en bit, mysigt!

6 kommentarer:

Joakim sa...

Ser gott ut =) Förresten hur många timmar är ni bakåt i tiden? Jag har fått för mig att det är bakåt:P

Anna i Turkiet sa...

Nej Joakim, vi är en timme framåt :)
Men tdisinläggen här på blogspot verkar vara ur funktion, det stämmer inte alls med när jag skriver inläggen.

Joakim sa...

Okej =) Ja jag tänkte väl, kändes jättekonstigt med tiderna :P Är allt bra :)?

Daniel Ljung sa...

Heeej! Jag hittade din blogg:) Way to follow your heart, lycka till med allt och ta hand om dig min vän! kramar

Anna sa...

Men Anna nu får du faktiskt uppdatera :) Puss.

Annica sa...

Besviken! Inget nytt idag! Du är ursäktad eftersom du inte är ok, hoppas det är bättre.

Kram Annica