torsdag 27 maj 2010

El i turkiet

Kom nu på mig själv oxå att efter bara en månad, så försvinner alla förmaningar från pappsen om jordad och ickejordade uttag. Här kopplar man lite som passar bäst, närmast uttag vinner.

För att inte tala om grejen som vi har i duschen, men det är en lyxgrej ska ni veta, för jag slipper vänta på varmvatten från vattentankarna, jag har varmvatten jämt. När det ska fräschas upps. så vrider jag helt enkelt på vattnet å sedan på elgrejen som hänger på väggen ca 10 cm från vatten strålen, helt normalt å mycket praktiskt. Att vi alla sedan länge har lärt oss att el och vatten inte går ihop.....feeel, fungerar alldeles utmärkt, att jag sedan före varje dusch slänger in en schampoflaska, bara för att se att allt är som det ska, det talar jag inte högt om.

2 kommentarer:

Anna sa...

Ska du verkligen berätta det här för pappa??

Anna i Turkiet sa...

Haha kanske inte :)