torsdag 28 oktober 2010

Lagen om all jävlighet




Solen lyser, fåglar kvittrar, barn leker och vindruvorna växer i trädgården. Eller??




Nej så var det inte, det är skitsvettigt, fåglar bajsar på min tvätt, barn skriker och grinar om vartannat, och vindruvorna växer hos grannen, inte här. Idag så är det en en sån där dag, allt bara jävlas, har slagit i tån, den är av, typ. Håret är svinto tack vare klorvattnet här nere, känns som jag är i badhuset varje dag, utan bubbelpool. Csn krånglar, mitt fel dock, jag ringde ju dom på en Måndag, vad kunde jag begära liksom? Väntar till Fredag då jag vet att allt kommer att lösa sig. Jag damsög vårat rum igår, systern kommer in och ska damsuga nu. Ja fast det gjorde jag igår, hon ler lite sådär sött och tänker lilla lilla du, jag e turk jag har damsugit sedan du satt på pottan, å hon gör det igen ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!! Ja men damsug då. Igen. Surade lite och åt en skorpa ( smulor)


Idag vill jag bara lägga mig under täcket igen, snusa och dreggla lite på kudden. Längtar till Fredag, jag håller stenhårt på att på helgen gör man det lite mer festligt, fre och lör då vill jag mysa extra och äta nå smarr. På måndagar surar man, trots att dagarna är samma varje dag så är det viktigt för mig att jag håller fast vid det. Annars glömmer jag bort allt tror jag, nej mot dass nu så höres vi senare :)

Inga kommentarer: