lördag 16 juli 2011

Ja, det är FORTF varmt

...efter att Sandra och Pontus åkte kom värmeböljan, men då fick jag chansen att prova mina nya jeansshorts som jag fick av Sandra, skitsnygga. Det tyckte även min man som hävdade in i det sista att dom egentligen var för killar. Öhhhh nääää . Fick tillbaka dom efter många om och jag köpslog även med Pontus flippflopp skor och playboy handduken som var direkt importerad från skroten tydligen ( det sades att det var plast runt när denne hittades).

Så nu tar jag aldrig av mig dom, riktigt sköna! Annars går jag knappt ut, jag kramar AC:n som om det vore min bästa vän, alla ni som vill skänka en slant till våran kommande el-räkning var god sätt in på pg nr: turkfru-4. Jag försöker förklara för Mehmet att den knaaaaappt används, lever på hoppet att jag ska hinna se elräkningen innan han ser den. Men jag har ju min fläkt, min bästa fläkt som sitter fast vid mig likt en droppställning. Dit jag går, går fläkten, enkel mattematik.

Anna och Patricia kommer ner den 23, vilken skräll va??!! Igen är det dags att spänna fast sig. Denna gång har dom med sig kläder som jag beställt, sååååå fin jag kommer att bli, toppenklänning och sen en rejäl svettpärla på det, tycker att mitt hår får sån oerhörd lyster och volym i denna värme, verkligen.
-Brudar, proffs hårspray sa jag va??!!!! Nån lär fixa . Tack!!!

Underbara tjejer jag har, ska bli gott att se dom igen, Mehmet ser oxå fram emot detta, jag lovar.
Utgång och lite småsurrig turkafru som ramlar hem mot småtimmarna, tur att jag oftast bara orkar hänga med 1 eller 2 gånger *hrm*

Så ett inlägg till fick ni, så ni slipper tröstäta !!

Kramar Anna

6 kommentarer:

Patricia sa...

TACK TACK TACK....äntligen :D. Ja du fru Yildirim..1 vecka kvar o då kommer klänningar, spray mm :-)..ja o så vi så klart, längtar. See U soon o då får du släppa droppställningen :-). Kraaaaaaaaaaaaam

Anna sa...

AC ingår i vår hyra så nu kan du släppa droppställningen några dagar hjärtat :) Fy fan vad vi ska parta!!!!!!! Hälsa Mehmet att jag tar med en present till honom så han får lite kompensation för att vi stjäl dej en vecka :D KRaaaaaaam!

gunilla sa...

åh vad skönt att ni tar hand om min dotter kramen......

Sandra H sa...

Bra att du fick tebax shortsen ;)

carola sa...

Hahahahaha..har väl aldrig skrattat så gott av att läsa en blogg!..Trillade in av en slump på din blogg idag o fastnade!..Läser visserligen några Alanyabloggar sen tidigare då jag blivit fullkomligt tvärkär i just Alanya..Hit kommer jag fler gånger. var så säker!//Carola

Anna i Turkiet sa...

Hejsan! Carola!!

Åh vad roligt att man kan roa någon. Försökte gå in på ditt namn, tänkte om du oxå hade en blogg, men det gick inget vidare :(

det är fortf varmt här och jag, jag svettas bara av att skriva detta men ska skärpa mig ang uppdateringarna :)

Tack igen snälla du!!

Kram Anna