onsdag 16 februari 2011

Verkligheten

Verkligheten kryper på, i morgon rullar turktåget vidare till Avesta. Nu är det mamma och pappas tur att leva upp till Patricias standarder som vi fått uppleva här i Lund hos Casa de Wessman. Hon får 5 getter av 5 möjliga. Toppoäng med andra ord. På lördag skall även den onämnbara hämtas, han med lurv i pälsen ( nej Mehmet är redan här) min lilla fluffahund. Kaiser Olsson Amnell ska få återse sin kära matte efter snart ett år. Längtar så att jag spricker. Måtte vädergudarna vara med mig och se till att det inte blir snöstorm , snälla, lite medvind tack. Jag vill inte köra mellan Avesta och Gävle (där Kaiser är )i skitväder.
Idag ska jag plugga, det känns sådär, har ingen inspiration alls, och när jag sitter där och koncentrerar mig som mest händer det ofta att jag ist befinner mig på balkongen i Turkiet ist, med valfri dryck. Men jag måste ta itu med detta nu i, skärpning Olsson!!

Den andra halvan av fam annorlunda sitter brevid med Patricias dator. Lite krasslig eller så har han känt efter alldeles för mycket, det kan vara så ibland, en krämpa där, lite ont där. Eller så skyller han på vädret, att han har ätit glass, druckit kallt vatten, så för allt i världen, värm upp vattnen och smält glassen innan ni äter gott folk, annars kan det sluta hos Dr krassling.

Nog om detta, nu är det dags, plugga.
Adjö adjö korv i bröd , kram Anna!

4 kommentarer:

Patricia sa...

Då sajer ja "tack å ajö korvabrö"....fy vad jag kommer att sakna familjen annorlunda som man blivit inblandad i. Ni e bara helt underbara och jag hoppas att tiden går fort tills vi ses nästa gång. Va rädda om varandra..Största kramen till familjen Olsson-Yildirim

Sofiya sa...

Aaa men bra jävla fråga Anna. Man blir ju sååå trött! Men detta har börjat tagits tag i. Nu helvete asså! ;)

Är ni i Sverige nu? :)

don padro sa...

Nu kommer packet från Lund,nu skall allt hända, o gud giv mej styrka,lopphögen blir väl alldeles vild man har väl mer snö inne en ute men välkommna hem.

Annica sa...

Hej!
Vad Kaiser ska bli glad att se dig!
"Don Pedro" är ju inte svårt att gissa vem det är!!!!!

Kram från Annica