måndag 14 februari 2011

Ser ni, det verkar som att det finns ett ljus.....än så länge är denna bild förstorad ca 1000000 gånger...men ni ser va?

Idag har jag fortf gått på vin från gårdagen, lite surt, lite beskt, men med inslag av gammal köksbord. Min kära kombo Ptricia har uppvaktat oss med fika och thai mat...jag åt ris och kyckling...mums!! Min käre Mehmet ska laga nåt nu på kvällen och det är med spänning och med lite rädsla jag inväntar detta turka a la suprise. Patricia är med och försöker lista ut vad det ska bli, än så länge hör jag bara ...lite salt och ägg.......det är tur att jag har vinet...

Jag bloggar, alltså är jag nästan på banan igen.

4 kommentarer:

Mamma sa...

Skönt att se.....

Jessica sa...

Åååh sötaste Anna, hoppas allt löser sig för er!! Har lite samma problems med allt allt allt... Hoppas iallafall att vi snart sitter på en balkong tillsammans i Alanya, dricker vin och kan se tillbaks på våra problem och kanske tillome skratta åt de!
10000 kramar <3

Annica sa...

Tänker på er och JAG vet att allt ordnar sig!

KRAM!!!!

Anonym sa...

Hmm, min kommentar kom tydligen aldrig fram..

Men, ska fråga Karin om jag får öva på hennes turktoa ;) De blir perfekt ju! Hinner jag ju öva i många månader innan jag blir utsatt för en sån i Turkiet ;)

//Jessica - Sen ve Ben